Jumat, 14 Oktober 2011

[111014] f(x)'s Krystal snapped some playful selcas with High Kick 3's Lee Jong Suk


못생긴 안수정 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ. ….화낼꺼냐… 미안…
trans :
The ugly ahn Soo Jung kekekekekkekekekekekek..... i'll be scolded ....sorry..


cr : Jong Suk's me2day

Tidak ada komentar:

Posting Komentar